Pagina's

Welkom

Veel kijk, lees- en luisterplezier !!

Namen in mijn familiebestand.
Bovenaan staat het alfabet, klik op de beginletter van de naam die je zoekt, dan komt de lijst met Achternamen van die letter, de voornamen en aanvullende gegevens zoals geboorte jaar, enz. die in mijn familie bestand staan. Dit FAMILIE BURGERS bestand bevat momenteel 32017 personen en is tot stand gekomen door circa 30 jaar speurwerk in allerlei archieven in heel Nederland en de laatste jaren ook via internet.
Heel veel ook door uitwisselen van gegegevens met familie, die ik langs deze weg nogmaals hartelijk wil bedanken voor hun medewerking.
Omdat de recente gegevens van familieleden niet in de archieven te vinden zijn, hoop ik die via deze website te verkrijgen van familieleden. Zo wordt het geheel voor de huidige familie ook leuk. Dus hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wanneer je meer wilt weten over een persoon of meerdere personen, stuur mij dan een mailtje met de gegevens van jezelf en de eventuele verwantschap tussen jou en de persoon / personen waar je meer van wilt weten.
Na verwerking van jou gegevens krijg je een mailtje terug met de familie die voor jou van toepassing zijn. Heb je aanvullingen
bij bepaalde personen, dan zijn die natuurlijk ook van harte WELKOM.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.



vrijdag 25 november 2011

Genealogie en werk

Kijk eens op de website van mijn werk:

Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten